Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zamknij
Wielka czwórka. Amazon, Apple, Facebook i Google View larger

Wielka czwórka. Amazon, Apple, Facebook i Google

27,20 zł

  • Wydawnictwo: Rebis
    Autor: Scott Galloway
    Rok wydania: 2018
    Oprawa: miękka ze skrzydełkami
    Liczba stron: 368
    Format: 13,5 x 21,5
    ISBN 978-83-8062-325-5

  • Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli.

    Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.

    Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób – Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.

    Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia – Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory..

    Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom – Adam Alter, autor Siły podświadomości.

    Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia – „Publishers Weekly”, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.

    Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej – Philip Elmer-De Witt, „Fortune”.

    Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie – Joanne Tombrakos, „Huffington Post”.

  • Wydawnictwo: Rebis
    Autor: Scott Galloway
    Rok wydania: 2018
    Oprawa: miękka ze skrzydełkami
    Liczba stron: 368
    Format: 13,5 x 21,5
    ISBN 978-83-8062-325-5

Sprawdź również podobne pozycje