Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. zamknij
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie View larger

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

25,30 zł

  • Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN
    Autor: Charles Duhigg
    Rok wydania: 2013
    Oprawa: miękka
    Liczba stron: 424
    Format: 14,5 x 20,5
    ISBN 9788377052709

  • Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.

    Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.

    Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?

    Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?

    Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?

    W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?

    Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?

    Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.

    Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times

  • Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN
    Autor: Charles Duhigg
    Rok wydania: 2013
    Oprawa: miękka
    Liczba stron: 424
    Format: 14,5 x 20,5
    ISBN 9788377052709

Sprawdź również podobne pozycje